úterý 23. prosince 2014

Přípravy vrcholí

Ježíšek dnes dobalil dárky. A jak balil tak si uvědomil jak velká je jeho puntíkománie :o)
Ale ne všechny dárky jsou zabalené...rukodělné ještě nejsou hotové.. Neodsýpalo to tak jak jsem si myslela, že bude. No hlavně zdraví a lepší sny.

Netradiční vánočka. Můj muž tu zapletenou prostě nejí...přímo se otřásá ...takže, naše vánočka mívá takovou placatou podobu z formy. Ale chuťově je výborná...pomazaná  směsí rozpuštěného másla  a rumu.

Formu Green gate mi nadělil Ježíšek trošku s předstihem. A já mám z ní takovou radost ...úplně puntíkatou :o)
Jinak vše podle plánu hotové....cukroví v krabicích....jako bonus korpus na Pavlovu...rybí polévka odpočívá v hrnci...porce kapra leží v mléce...salát hotový.. dokonce.i jeho letošní strážce :o)
 A doma si zpříjemňujeme společné chvíle jak to jde...svítíme si  všelijak :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat