neděle 14. prosince 2014

noční cowl

 
Hned po příchodu z práce jsem včera usnula.  V vzbudila jsem se někdy před půlnocí. Oči jak baterky a ne a ne zabrat.
Vzpomněla jsem si, že naše slečna chůvička si moc přála pro dvouletého synovce cowl...něco podobného co  vyrábí Haidi May.
Jenže nemám originál návod. A ten by mi asi stejně nebyl k ničemu, protože já žádná pletařka nejsem, tím pádem neumím ani číst návody.
 Prostě jsem se pustila lážoplážo do pletení....jen tak..s výsledkem hodně nejistým.
A jako úplný začátečník úplně špatně...začala jsem odspoda. Dál je to pro pobavení zkušených pletařek :
Když jsem se dostala k dělení kapuce, tak jsem byla záhy v háji...ještě, že jsem měla jehlice z výměny. Mnohem slabší a tak jsem zkusila dvě zgumičkovat. Jenže...zkusil to někdo, nabírat dvěma jehlicemi ? no děs.
Tak nic.... pletla jsem jednu řadu tlustou kruhovou jehlicí a dvěma asi sedmičkami. Pletařky rozumí tomu chaosu, který jsem způsobila....abych zašpuntovala jednu z jehlic  (jako ponožkovou) aby mi nevyklouzla příze, tak jsem použila pomerančovou kůru :o))) bavíte se ?




 no prostě za několik řad už to bylo dobrý.
Rozdíl pletení tenkou či silnou nebyl znát protože naštěstí tahle příze Katia Ushuaia  je sama chvíli tlustá a chvíli hubená.
K ránu mi už všechno bylo jedno.  Uši jsem uháčkovala a přišila. A spát.
A noční model je hotový. Pózuje Nelynka. Myslela jsem, že použiju Holynku, ta pózuje mnohem raději  ale je jí špatně...pořád hodně špatně.  Leží v koutě a v noci je pořád u mě.
Přes den opět kontrola na klinice. Dostali jsme probiotika, jenže jak je dostaneme do ní to nevím.

 
Den volna jsem si užila i v kuchyni.
Upekla jsem cukroví pro milovníky máku, švestek a portského.


Těsto: 150g změklého másla, 250g hl.mouky, 90g pr. cukru, 90 mletého máku a 2 žloutky. Postupujeme jako každého jiného lineckého těsta. Vyválet ...vykrájet...upéct a slepit...švestkovou marmeládou do které vmícháte přiměřené množství portského vína.
A sklenku do sebe...taky přiměřeně   :o)


 Na dnešní večer se těším  moc....nejlepší je,  když si člověk nadělí dárek sám :o)))
jen aby  ta Holynka byla lepší.

Žádné komentáře:

Okomentovat