středa 14. ledna 2015

Boj s Norkou dva

Merino od Vlniky...kruhová jehlice 3,5
aneb  s láskou jde všechno líp :o)

Za prvé se mi líbí jak tentokrát vypadá rub úpletu.
Za druhé se mi nelíbí jak vpadá líc :o))) ...viz přechod vyplétaného vzoru hladce a jen hladce. Možná až se čepice natáhne na hlavinku milované osoby, tak se to "nějak ztratí" :o)
Chce to víc zručnosti...aneb praxe. Takže pracuju na tom...bude to u mě běh na dlouhou trať...jsem nejspíš taková popleta :o)
 
Čekám na vaše vzácné rady...zkušenosti...odkazy a tak vůbec sdílení se mnou...je to litý boj !
Ale napadá mě, že až přestanu bojovat a začnu si to užívat ....tak to začne vypadat minimálně přijatelně :o)

13 komentářů:

  1. Mám deku. Víš jakou. Polka dot. Až to vypereš, mělo by se to srovnat. tak mi to aspon říkala jedna zkušená pletařka, když jsem jí brečela na skypu nad mým pletením. Jsi dobrá, jdu do toho taky! Kde bereš návod? Jdu vyfotit polka dot deku a pošlu Ti na mail.

    OdpovědětVymazat
  2. Začínám mít Alzheimra...pohlazení Holynce a Nelynce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. simtě....a co mám já ? :o))) deka je fajn a už se těším

      Vymazat
  3. ja som nórske vzory plietla tak, že voľná vlna bola vedená rubom. také vedenie ako máš Ty mi "zhrubovalo" pleteninu.ale ja som samouk...síce s kvantom urobeného, ale samouk. a vypletala som aj farebne..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani mám snahu si vyzkušať viac techník aby som si ja..tj. moje ruky..zvykla na tu najlepšiu. Ináč to veľmi obdivujem, keď to niekdo ovláda a ešte sa to naučil sám jako ty. No to klobuk dolu :o)

      Vymazat
  4. Moc hezké.. mně moc láká norský vzor..kde kupujete vlnu, u nás v galanterii jen akryl...zdravím, simi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Simi, různě. Na internetu i v kamenných pražských obchodech.

      Vymazat
  5. Kde kupujete vlnu? U nás v galanterii jen akryl....

    OdpovědětVymazat
  6. Kde kupujete vlnu? Zdravím, S.

    OdpovědětVymazat
  7. Ale Aranel vy jste na sebe moc přísná.
    Čepice je moc hezká a srdíčka jedno jako druhé.

    Víte já jsem z rodiny, kde babička byla švadlena, maminka krásně pletla a teta skvěle plete a háčkuje . A ejhle do této rodiny se narodila Michalka a ta je a byla na ruční práce nešikovná.
    Nad mými výtvory zvedaly, členky mé rodiny, oči v sloup.
    Tak nepletu, neháčkuju a nešiju .
    A o to více oceňuji ruční práci druhých.

    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo to jste mě rozesmála :o))) u nás v rodině to bylo podobné. Krásně pletla moje maminka a právě i tyhle norské vzory. Jenže byla levák a já vůbec nechápala její systém práce a tak jsem se to nenaučila. Chyběla nám trpělivost oběma :o)

      Vymazat
  8. Myslím, že ti to jde překrásně!
    PS Odkud máš ty jehlice? Moc se mi líbí, že nejsou fádně nebarevné ;)

    Pusu Holynkám
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čauky Míšo, děkuji. Jehlice jsou z Tchiba. Je to sada a kupovala jsem je ve slevě. Jsou hezky barevné a dobře se s nimi plete ale lanko je málo ohebné a špatně se provléká. Zvažuji koupi něčeho lepšího ale nevím jak dlouho mě to bude bavit :-D

      Vymazat