pátek 2. ledna 2015

Chomouty

 

                Letošní Ježíšek byl tak trošku vykutálený ale já jsem mu za to  moc vděčna :o)
                                                              Chomouty   jsou hotové.

Práce s jehlicemi se mi líbí čím dál tím víc.
Pravda víc mě i  bolí záda. A víc se musím učit.
Ale mám pro letošní rok osbní-pletařskou výzvu.. .pletení osmiček a také pokořit norský vzor.
dle návodu na DROPS ...podle návodu jsem pleta už loni čepici  a chomout Evičce z příze Ushuaia č. 600
 Zatím si jen tak pletu na kruhových jehlicích...hladce/obratce...a zdá se, že  mi to jde ....hladce :o)
                                                      

                                                             Tak uvidíme co bude dál

1 komentář:

  1. Aranel přeji ti do nového roku hodně zdraví-lásky a pohody ♥♥♥ Martina

    OdpovědětVymazat