sobota 7. února 2015

Barování v únoru

 
ve znamení masopustní veselice. Nadchlo mě pomyšlení, že bychom tvůrcům pořadu dopřáli nové tváře pořadu. Ono tvořit pořad pro téměř stejné obecenstvo tak aby bylo pořád zajímavé není snadná věc. A my se tomu podivujeme a obdivujeme zejména paní ředitelku Sandru Novákovou, že to vždy dokáže. A Filip jakbysmet. Inu stačilo rozhodit nápad přes komunikační síť a opravdu se hledištní stálice objevili v maskách- škraboškách. Škoda jen, že jsme se nedokázali odvázat víc a nevstoupili už rovnou do budovy takto pěkně vyšňořeni. V publiku je příliš velká tma a naše maskování pozbylo významu. Tak příště.
I tak jsme si vysloužili od slovenské sekce velkou pochvalu "pretože na Slovensku by sa  ľudia  vraj hambili a určite by to neklaplo" a ještě "že sa vraj vieme lepšie baviť" no a ja akosi neverím  :o)


 
My se tedy bavili. Slováci taky a vše si pečlivě točili i vzniklo pěkné video o celé návštěvě Prahy z pohledu malého Filipa (ten se Barování nezůčastnil ale ocino ano :o)      )
Filip Rajmont přinesl sebou do MB bustu svého dědečka E.F. Buriana.  Dle jeho slov ať si to děda s námi užije :o) a my si to užili s ním a na Filipovo výzvu jsme se s bustou snad všichni na baru fotili a sdíleli na facebook. Samozřejmě tímto gestem reagoval  na mediálně propírané přesunutí busty herce Rudolfa Hrušínského ZDE

Filip Rajmont se vrátil z exotické dovolené, čakry vyčištěné a chrlil humorem. To máme rádi :o)

Únorové barování tzn. přes třicet účinkujících a to je pěkná porce ! nesmírně jsme si večer užili. Užili si ho i noví bařmeni, které jsem pro tentokrát pozvala já a sehnala jim lupeny. A radostně sledovala jak se dámy zralejšího věku umí skvěle bavit ...jak to umí rozbalit :o)



Kdo správně nastaví mikrofon největšímu českému herci Šimčíkovi z DD ...ostatně bylo to pro mne takové Déjà vu  ..."králíčku" vypadlo ze mne spontánně :o))) Celý večer tam jen tak byl, jen tak zpíval a jen tak se "nepatřičně" zapojoval do děje a k různým interpretům. Takové zlatíčko večera :o)

 
báječné stepovací duo
 
 

 
 
 
 


selfíčko :o)





Jelení loje


Báječná ...čím dál lepší...to tvrdím ne jen já....Lenka Nová
a její doprovod

 
Roman Tomeš...barovací stálice...tento večer slavil své narozeniny

Voila plus Hot sisters...to mám tak ráda !!!
 
 




Vynikající...letos o ní ještě uslyšíte...miláček pořadu Barování Věra Nerušilová 

A večer se fotilo a točilo. A taky potichu pro všechny milovníky tohoto pořadu KONEČNĚ vznikají nové stránky pořadu Barování

 
Slova mi nestačí ...vynikající muzikant, zpěvák se smyslem pro humor...báječný, jedinečný...Ondra Ruml
 
A finále připadlo na směsici balkan/klezmer/drunk-punk...to vše je Circus Problém ...opět se přidal P.Šimčík :o) ...a Vilém Postránecký
 
 
Celý večer byl tak nabíjející, že jsme něco energie museli ponechat u baru. Mám ráda, když mě zlehka lechtají bublinky v nose :o)))



Žádné komentáře:

Okomentovat