úterý 3. února 2015

Brian

Sehnat vstupenky do Dejvického divadla je hotové umění a tak možnost pobýt zde se stává svátkem. Naštěstí" mého kolegu-kamaráda, který tuatam lístky sežene pro svou potřebu,  chytla záda )) A obrátil se na tu pravou nahradnici :-) Žel nemohl se mnou jít můj muž, protože tento měsíc jsme lupeny na kulturu přímo zasypáni. Což je trochu malér,  protože nám nemá kdo hlídat naše štěkací psy.

Příjemnou společnost v nám milém DD mi dělala Ivanka Dz. A já tak měla možnost maličko oplatit zase onehdá její pozvání do stejného divadla. Na představení Ucpaný systém. Bože to představení je prda! :-)

Maličko znavena po včerejší oslavě jsem nehodlala hledat v této hře logiku. Jen tak utlumeně jsem sledovala děj. (což se ostatně ukázalo jako výhra) Hra o jednom ze Stounů. Brian Johnson a jeho etapa života, kdy se potýká s drogovou závislostí. A v myšlení tripového rauše by člověk logiku hledal opravdu zbytečně. V domě, kde se narodil žil kdysi autor pohádky Medvídek Pú. A tak se milé postavičky, které žijí ve vizích hlavního hrdiny zjevují na pódiu. A světe div jejich vnímání světa je mnohem reálnější než jeho.
Herci Dejvického  divadla (a pak to umí herci z Dlouhé) jsou nesmírně pohybově a hudebně nadaní. Návštěvník představení  se může těšit na pár hudebních kousků z dílny Roulling Stones.  Václavovi Neužilovi uvěříte,že je Mick,stejně jako Davidovi Novotnému že je medvídek Pú, stejně jako Hrnkovi Čermákovi že je oslík, Pavlovi Šimčíkovi (největšímu českému herci :-D) že je králíček a Lence Krobotové uvěříte všechno.

A jedna doouška: v DD jsem asi nebyla pěkně dlouho,  protože v místě antikvariátu na rohu se nyní nachází příjemný bar s názvem Antikvariát. Těšte se :-)



1 komentář:

  1. Závidím (v dobrém) krásný zážitek.Já včerejší lístek do DD musela přenechat kolegyni :o( , tak snad příště. J.

    OdpovědětVymazat