středa 1. dubna 2015

Beránek

nás patrně nepokaká.
Manžel si dnes koupil zimní bundu.
Já letní sandálky.
Zatím co si můj muž může svou novinku provětrat v aprílovém počasí hned, já si ještě počkám.
A tak jsem v nich aspoň stála u žehlícího prkna. A ustála to. Aby ne....ta barva ! :o)

6 komentářů:

  1. Mentolova barva letos dost frci. Dobrej kauf :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Aranel,
    téda ta barva jsou fakt boží, tiše závidím !
    O těhlech botkách se mi snad bude i zdát ;-)
    A to jsem si myslela jaký jsme neudělala o víkendu kup bot viz.blog.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsou super!Krásné a veselé velikonoce! .-)Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Aranel,
    dnes jsem objevila tvůj blog a strávila na něm nejednu hodinu :-) super články, fotky moc krásné :-) Ráda se budu vracet :-)
    A botičky moc pěkné.
    Hezký den, Klariss

    OdpovědětVymazat
  5. Milé dámy, moc vám všem děkuji za komentáře. Snad bude letos počasí na parádní sandálky a nebudu je muset nosit jen doma u žehlení :o)))
    Klariss vítej !!!

    OdpovědětVymazat