úterý 2. června 2015

Místo dovolené

Zřejmě jako  v jiných rodinách,  i u nás to "rozhoupání" pojedeme ? nepojedeme? ...kam a kdy?.... leží na bedrech ženy. 
Dnes mě ale můj muž překvapil.
Vkráčel vážně do naší komunikační zóny s diářem v ruce. I propisku měl a na rtech otazníky  "tak co? jak to letos uděláme?"
Říkám, nejdřív musíme pořešit Holynky. Milujeme je a pečujeme o ně s láskou ale jednou za rok zasloužíme společnou dovolenou ...rozuměj  jen my dva. (i s ohledem na fakt, že jsme loni pečovali o nemocnou Nelynku po operaci páteře a nebyli jsme nikde. To si nestýskám, naše péče stála rozhodně za to !)

 "Kam s nimi ? "prověřila jsem první vhodný kontakt, kde by byly naše dandí holky v pohodě. A tam by to prý šlo. Zojce jsem nevolala, protože už když jsem končila předchozí hovor, napadlo mě že je tady překážka. Holy má nádor na mléčné liště.
Řešení této záludnosti jsme odložili na "potom" až bude jezdit výtah. (To bude ...snad už...za pár dní)

Tentokrát telefonicky vznesl dotaz můj muž...zavolal paní doktorce, veterinářce. Ta mu rovnou sdělila důležitost operace a jedním dechem  dohodli termín...9.6.
Červnová dovolená tedy asi padá. No, hlavně aby byla Holly v pořádku.

"Jóooo, abych nezapoměl !!!! říká choť po chvíli ..."potkal jsem elektrikáře a přijde k nám příští týden. Vyřízne ten šlic....a natáhne kabel abychom měli světlo nad jídelním stolem "
Představa vyříznutého šlicu cca 1,5 metru v panelovém stropě, další kus zdi nespravené....a další a další "cosi" co jsme nedotáhli po rekonstrukci, protože jsme nějak pozbyli sil, rozpustilo mé představy o šplouchajícím moři a zpěvu racků.

Ale já se s představou  zdokonalování našeho příbytku smířila velice rychle. Co se toho týká....dovolená, nedovolená....jsem žena činu :o)))
  "Nakopla" jsem svého muže k další telefonické rozpravě s Michalem od Mišky blogové. Michal už v minulosti udělal nejen u nás doma ale i v domácnosti našeho Muže hodně práce. Spolehlivě. Michal byl ochotný nám s našimi požadavky pomoct jen řeší otázku auta.
A my ...nyní už oba ....moc spoléháme, že to klapne.
SNAD budeme mít dokonalejší bydlení. A potom...myslím tak  koncem léta....možná....bude i nějaká ta dovolená....tedy SNAD  :o)


P.S. fotografie červené telefonické budky je z jedné cukrárny, kde jsme si po tom všem plánování dovolené  obalili nervy :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat