neděle 28. června 2015

Terénní triatlon

 V neděli mě výjimečně budil můj muž. Prý se chce jít podívat do Hostivaře na triatlon.
Závodit bude i náš Tom. Letos již  potřetí a ještě jsme nebyli ani jednou fandit. Tak hurá.
Rychlá snídaně a autem do Hostivaře. Ovšem  neměli jsme moc času na prostudování mapy...trasy a místo startu jsme mysleli, že bude jinde. Zkrátka a dobře museli jsme šlapat kolem přehrady.
I s Holynkami.
Ty byly statečné. Nela ušlapala 3,5 km  úplně v pohodě. Je čím dál lepší a lepší.

 Na místo startu jsme přišli jen taktak. Jenže v davu soutěžících  jsme neviděli Toma

 až najednou

 Sport neumím fotit, navíc světlo v pravé poledne a vůbec jsem byla nějaká nesoustředěná, takže kamaráda mám ....
 ale Tom nevím jak a kdy byl prostě z vody ven a už běžel pro kolo
 My museli zpět k autu a přejet do Petrovic na hřiště, kde byl závěr soutěže
 

 na hřišti probíhaly různé akce pro děti...skákací hrad , čtyřkolky a také si bylo možné vyzkoušet záchranu života
 a jak se tak opět rozhlížím :o)))..tak vidím, že Tom už běží do cíle :o)


 ještě, že fotila i Ív, protože já to dnes nějak nedávám :o)

na stupních vítězů jsme Toma neviděli ale to není vůbec důležité. Užil si myslím i jeho kamarádi prima den. A my samozřejmě s nimi :o)

Venku se nám líbílo, byl krásný den, neděle jako vyšitá. Tak jsme se ještě jeli projít do zámeckého parku a dát si něco dobrého k jídlu..


Žádné komentáře:

Okomentovat