úterý 1. prosince 2015

První adventní

jen to jen rychlý cvak mobilem. Co je ale  důležité...miluju ten pohled. I tu svižnou chůzi poránu.
Advent neadvent.
A ten letošní jsem zahájila dnes první fotkou.
 
 Dnes mi byl  doručen balíček.  Svižně. Jeden den objednáno a druhý doručeno. To mám ráda taky.
Mám nové jehlice č.6 a raději ještě jedno klubíčko mlhy. Aby byl svetýrek novoroční pěkně dlouhý.

Nečekané a neplánované setkání. O to milejší.
Jsem totiž zvláštní sestra Jany :o)
 Pokec nadvakrát ale příště se nenecháme rušit.
Jsem tak ráda, že ji mám. Moje vrba. Ví všechno to, co nikdo jiný.

Holynky. Včera všechno špatně. Nela se nepostavila na zadní nohy. Jen sáňkovala.
Dnes dobrý. Zánět močového měchýře na ústupu. Plenu ale raději necháváme.
Holynka pořád stejně.
Vytáhla jsem ze skříně deku z ovčího rouna. To je poleženíčko.
Holynky hned pochopili, že je to jen a jen  pro ně.

 A ještě jedna z odpoledne. Taška do práce je dobře hlídaná :o)




2 komentáře: