středa 2. prosince 2015

Trup

svetru Mlha upleten.
A druhá adventní fotka je na světě.

Ráno mě probudila bolest v krku.
Říkám si jak se mění to co si naplánuji...nasním. Měli jsme v těchto dnech navštívit Vánoční trhy. Třeba i v zahraničí nebo za hranicemi všedních dní. Nepodařilo se.
Nevadí....třeba ještě.

V práci máme novou kolegyni. Ženský element zesílen. Dvě na dva. Projevilo se to hned. Vánoční výzdoba na pracovišti. Spokojenost na všech frontách.

Projevuje se i nálada cestujících. Putují ti, co na ně doléhá vánočně emoční přetlak. Mají potřebu jednoho potrénovat. Chtějí někam ale nikam. Jen si ulevit. Psycholog by se uživil.
Asertivita je osvobozující.

8 komentářů:

  1. Nedávno jsem viděla někde takovou vtipnou fotku, advetní kalendář z Lexaurinů :-))) Ten přetlak je cítit všude kolem, bohužel. A to já si vždycky takto zalezu do jedné oblíbené kavárny ve městě na snídani, abych se před tím přetlakem ukryla aspoň na chvíli. Z tohoto důvodu se těším na leden! Mimochodem ta příze vypadá luxusně a celý ten úplet, přesně takový světřík by se mi tuze líbil. Nepleteš na kšeft?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo já ten kalendář viděla taky ...i z vína, ten by se taky možná hodil :o))) Na kšeft nepletu. Učím se na sobě a až si budu jistá, že to dám na 120% tak třeba začnu :o) Moc tě zdravím a přeji příjemný advent

      Vymazat
    2. Tak doufám, že se potom pochlubíš s výsledkem! Jsem moc zvědavá. I Tobě poklidný advent :-)

      Vymazat
  2. ...tak ať se ti daří zabojovat s nemocí.....a těším se na hotový svetr - líbí se mi barva:-)......a práce s lidmi je vždy těžká a nevyzpytatelná - to i někdy bývá den "blbec" - tak ať to společně s novou kolegyní zvládáte. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Hodně pohodových cestujících :).
    Krásný odstín...můj oblíbený
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano to by bylo fajn :o))) Odstín je tak krásný, že se nemůžu u pletení vynadívat !

      Vymazat