neděle 14. února 2016

Jeden dadáček

 se srdcem....když už je ten Valentýn :o)
 
 
 
Na žádost čtenářek přidávám foto polštáře z rubu :
 
 A také nákres srdce. Pletla jsem na šířku 49 ok, přízí Hanka (Vlnika ale už myslím neprodává, škoda barva šedá je zrovna moc pěkná, nevadí příště koupím Everyday) jehlice č.6.
Polštář má velikost 38šx35v.
Pokud budete chtít uplést větší polštář, tak je nutné přepočítat počet ok  po stranách...třeba 65ok. Nebo přidat oka na objemu srdce. Pletařky si jistě s takovou banalitou poradí snadno. To jen já se tak učím a proplétám cestou pokus omyl...pletu...pářu...pletu.... :o)

11 komentářů:

  1. Je,je Aranel tak ten teda je dokonalý!Barvou,srdcem,zapinanim,zamilovala jsem se první pohled!A to presto,ze stale Šimovi pletu vestu(mam zadni dil).Návod by nebyl?;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to bych mohla....sepíšu, nafotím a dodám :o) Pleteš vestičku pro Šimonka ? kterou ? od Drops ?

      Vymazat
  2. Ne,ne dostala jsem vlnu Batole od jedné hodne blogerky.Pletu jen hladce,obratce modro-bilou námořnické prouzky.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten je naprosto supéééér.
    U mě taky láska na první pohled.
    Můžu taky poprosit návodík.

    Denisa

    OdpovědětVymazat
  4. Také se přimlouvám za návod.-)Dadáček je prostě božíííí!.-)Hezký večer Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Aby těch přímluv nebylo málo, dadáček by byl šik i u nás. Prosím :o) a přeji hezký večer. Jana

    OdpovědětVymazat
  6. I já prosím, prosím! Dadáček je šik! Dárek z lásky jistě potěšil!

    OdpovědětVymazat
  7. Lydu, taky chválím, z tebe je pletařský bůh :-) A já nebudu prosit o návod, já bych chtěla vidět dadánka z rubu. Můžeš mi ho ukázat, prosím? Z čisté zvědavosti by měl zajímala varianta srdce hladce, okolek obratce.
    Děkuji a hezký večer do HočoPoča Radka z Ráje

    OdpovědětVymazat
  8. Moja milá, Ty teda válíš, Titul, ktorým Ťa nazvala Radka je naozaj na pravom mieste. Vankúš je dokonalý. Andrea

    OdpovědětVymazat
  9. Ó děkuji :-) Lydu je krásný i z rubu. Včera jsme dovezli novou sedačku, tak na příští zimu udělám nové povlaky na polštáře. Máme jich pět, tak budou Dadánci rub i líc. Děkuji za nápad, jsi šikulka.
    Pa Radka

    OdpovědětVymazat