pondělí 14. března 2016

Holčičí

 
v posledních letech, když u nás klepe na dveře jaro....mívá růžový kabátek :o)

Růže od muže.
A růžovou kyti jsem si pořídila sama. Prodávala paní u nás v práci. Vzala bych si jich nejraději celou velkou kytici. I s tím kbelíkem :o)
 
 
 
Dokonce i můj nový krém na noc...ač to nebylo v plánu... má růžovou barvičku :o)
Bohužel krom růžové máme doma ještě pořád tu naší nemoc.
Není nám dvakrát.
Já bych klidně i ležela ale už opravdu nemůžu.
To můj muž by klidně i mohl,  jenže poležet nedokáže .
Tak jsem vymyslela  práci  aby aspoň poseděl...tiskne a tiskne moje návody.
Kupované na Ravelry.
 
Netušil co toho mám  ale  chválí, že jsou to krásné kousky :o)
 
Jsou to takové moje pletací plány do budoucna...zatím reálné asi jako let na mars  :o)))
To mi připomnělo, že jsem  zapomněla objednat přízi. Chjo
o
Jo a ještě.... prsimtě ...ty návody jsou moje.
Nerozdávám je ! 
Ani nevyměňuju za nějaké pro mne nevhodné a už vůbec ne volně stažené z internetu.
Tak jo.
 
 
Objednala jsem si jehlice...SNAD už mám všechny potřebné velikosti :o)
S Holynkou večer na veterinu....zlobivé žlázky...pořád něco...už jsme doma a tulíme.

7 komentářů:

  1. Aranel,
    to je pryskyřník, ten mám moc ráda u nás málo dostupný a když tak za 25 Kč kus.
    Návody, ty jo, to je ale kupa, ale věřím, že ty to všechno spleteš a upleteš!
    Za to já dnes dělala původně rantl ke krku, je z toho jeden rantl k rukávu :-o
    Nějak stále špatně začínám:-o
    Zbývá mi pak u více očí moc vln mezi jehlicemi a mám problém se vždy prokousat první řadou. Pak už to jde.
    Šíma také nutně potřeboval plést, takže mi zamotal kupované klubko vlny tak, že jsem kus motanice obětovala a zbytek smotala ručně do klasického klubíčka.

    OdpovědětVymazat
  2. Ružová je moja naj, so zemitou, až potom modrá.
    Tvoje kráľovstvo je pekné.
    Drž sa!

    OdpovědětVymazat
  3. Vichy? Je mi povědomý kelímek:-). Ať jste brzo v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  4. Idéalia mi zatím dělá na pleť dobře, používám ji (noční i denní, plánuju koupit sérum). Maminka používá řadu Magistral a taky si ji pochvaluje.
    Tak ať taky slouží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magistral jsem používala přes zimu a mám tu nejlepší zkušenost. A nyní jsem si pořídila Idéalii a je moc příjemná. Jsem spokojená a mám stejný plán :o) Děkuji a já zdravím tebe i maminku :o)

      Vymazat