sobota 16. dubna 2016

Minulý měsíc

 jsme  leželi oba v posteli a ač to vůbec nevypadalo sváděli jsme boj s virózou.
O to víc jsme se těšili na tuto sobotu. Barovací.
 Holynky jsme v podvečer odvezli na hlídáni. A  svobodni vyrazili za zábavou :o)

Top celého večera pro mne byla Martina Bártová. ...musím se přeptat notorických bařmenů zdali nepořídili video...mě tedy spadla brada a to ji už mám naposlouchanou ...prostě pecka krásně vymazlená...energie přímo do žil.
Skvělá byla i Dannie o tom žádná a  samozřejmě  Iby.

Vždy se pokouším zachytit atmosféru večera. Fotografiemi. Je to samozřejmě adrenalin, protože v těch podmínkách ...myslím světelných ale i  těch prostorových je to pořádná výzva.

Nakonec...chtělo by to pořádný slovní doprovod ale to dělá nejlépe Wlčice, která si zvolila jiný program :o) Kdyby tam byla, tak by určitě okomentovala Filipovo ... jeho politickou satiru, která v těchto plíživě rudých chvílích je tak na místě. Dokonce se převlékl do uniformy důstojníka a tak pěkně poZemanovsku promlouval k "soudruhům"umělcům...mladší umělci to nepobírali ..."naštěstí" netuší jak se to v této zemi může pěkně zvrtnout...brrrr.  Takže Filip...závěrečný taneček a takový ten strip co máme moc rádi...je to ta správná měrka úspěšnosti večera :o)
A paní ředitelce ještě jednou všechno nelepší k dubnovým narozeninám !

(pár fotek ještě dodám )












4 komentáře:

  1. Po kultuře se mi začíná stýskat ...
    Ale to večerní uspávání, kdy zhusta prohraju, má ale taky něco do sebe ... :D
    Ale takový živý zpěv, to opravdu naleje krev do žil, už mi začíná docházet, ta krev myslím ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo spáneček musí být :o) však ono to půjde...všechno má svůj čas.

      Vymazat
  2. Noo, kdybys viděla, jaký já měla program... ;-) Videa jsem projela, ale na Filipa klikám, ale je všude jen statický-čili vyfocený bez zvukového záznamu :-( Martinu Bártovou jsem našla u konkurence na FB (pan PP) - ta je úžasná!
    Tak v květnu zajdem, už máme lupeny- sice až dozadu, ale to neva :-) Dík za fotodok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvůj program si ani nechci představit :o)))) v květnu budu mávat z letadla :D

      Vymazat