úterý 26. dubna 2016

Na vlně pletení

 
"Pletení patří k našemu životu. Bylo zajímavé sledovat významné změny, kterými pletení prošlo během uplynulých let. Objevily se krásné nové příze, zajímavé techniky, nádherné vzory. Našlo se i hodně talentovaných designéru, kteří to všechno umí dát dohromady. Přesto je tu něco, co mi stále schází. Chtěla bych nakupovat kvalitní přízi, vybírat z mnoha různých barev a příliš při tom nezatížit rodinný rozpočet "
 
Tolik slova Jany, která nejdřív dlouze a náročně komunikovala s výrobcem v zahraničí. 
I s námi. Případnými zájemkyněmi.
A tak nedávno nastal den "D" kdy  zrealizovala nákup z Irska
 
 
Příze dorazila na obřích cívkách vážících 1kg.
Bude třeba přízi převinout na klubíčka menší.
A i to je důvod proč zde jsem.
 
Ale pěkně popořádku...
...ráno mě přivítalo počasí hodné klasických Vánoc...krásně chumelilo.. :o)..bohatě jsme  posnídali
 

 ..během dne i mlsali....tohle je ten nejbáječnější koláč ...určitě si řeknu o recept...
...a samozřejmě se fotilo... ne všechno je veřejnosti přístupné :o)...
....Samík chtěl po obědě ven...
....tak jo...pěkně svižně dolů z kopce ... to mi šlo pěkně ale nahooooru...to my tady v HočoPoč totiž nemáme...šlo to hůře...ufuf...mokrý sníh kolem poledne zmizel ale občas zapršosněžilo ....
...a pak opět focení a zkoumání večer upletených vzorků ... před vypráním a po vyprání...(zde  po vyprání)

...z práce nás vytrhávali nedočkavci...dotazů na barvy a všechno spojené s touto přízí bylo hodně...Jana jen dvě ruce a jednu hlavu :o)))....
...a opět kochání a hodně focení...
 
...na motání příze z cívek přišla řada až v pozdním  odpoledni...
...žel se porouchal jeden z navijáků....
 
...a práce nešla od ruky jak jsme  potřebovaly. Ale snaha byla velká a pracovalo se dlouho do večera.

Šumavský výlet byl pro mne takové příjemné vybočení ze stereotypu za co Janě i její moc děkuji.
Bylo to moc příjemné pobytí Na vlně pletení

6 komentářů:

  1. Už je rozebráno a koupeno? To by se mi taky líbilo a tolik lákalo....

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná příze, můžete prozradit kde kouknu víc a případně koupím? Do skupiny na fb jsem se už přihlásila. Jo a taky jsem ze Šumavy,kde jste byla?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko jste na facebooku ? když tak piště lydia11@seznam.cz

      Vymazat