sobota 2. dubna 2016

Prague Patchwork Meeting


 

....žasla jsem co všechno dnes dovedou stroje...




...výrobky z modrotisku...tištěno ručně ...

...našinec hledal spíš klubíčka...a našel :o)...škoda, že jsem nemohla okouknout SKY , tolik jsem po něm toužila :o)...líbily se mi ale i jiné....
 ...Tvořivá ovečka ...manželovi se líbil můj svetr...mě jeho :o)
 ...jestli se ale jednou pustím do šití, tak to určitě budou mikiny a kaťata z takových pěkných a veselých úpletů :o)...nabízí myslím MRÁZ
 ...a zase látky...připravené čtverečky...jen sednout ke stroji :o)
 ....a tisíce knoflíků...
 ....a opět příze...Atelier příze


No a hlavně....moje první setkání s Bellinkou...přivezla mi tvarůžky :o)...
...a taky ukázat své poklady ...slina mi teče ještě teď :o)))

...po pozdním obědě ještě rychlý běh po stáncích ....tento nápis je šitý  FAKT ručně ...
...workshop...
...ušít se dá i takový pivní obraz :o)
 
...udržela jsem se ale jednu ručně barvenou bavlnu na čepici...nejspíš pro Elenku mám 
Bellinka nestihla vlak :o)...tak jela dalším.

Já rychle přeběhla Prahou ... na oslavu narozenin naší Evičky :o)


 
 
...slavilo se a hrálo do pozdních hodin...užili jsme si všichni moc krásné a příjemné setkání :o)


Unavená ale plená dojmů a celkově šťastná domů :o)

5 komentářů:

  1. Aranel,teda z té krásy a množství bych byla také celá paf!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme byly paf ...na každém kroku a nejvíc, když Bellince ujel vlak :o)))

      Vymazat
  2. Teda Aranel, já jsem tedy na ruční práce nešikovná.
    Babička byla dámská krejčová, maminka pletla a háčkovala. Teta plete, šije, vyšívá a Michalka se odrodila a je dřevo.

    Ale když vidím tu nádheru na fotkách, mám chuť něco tvořit. Ale komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  3. Jezdím na tři dny a stejně všechno nestihnu. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj zlatí , vláček sic ujel ,ale frčel hnedle další, a jak známo všechny cesty vedou domů a ta moje taky :)
    Unavená leč plná dojmů , s úlovky a zážitky . aneb mise splněna a už se těším na další setkání , snad jede i vlak směr Morava , což?
    Ještě jednou díky za pozvání a příště u nás na oplátku ;)
    Bella
    A co tvarůžky ,šmakovaly ? ;)

    OdpovědětVymazat