čtvrtek 5. května 2016

Myší


 svetr.
 
Upleten pro naší dvanáctiletou Michaelu, které říkáme Miško..Mišičko...Miš...
Podolek upleten dle videa na který jsem psala odkaz v minulém příspěvku mých pletánek.
 Původně měla být myška vypletená ale zapomněla jsem si do pletací kavárny vzít modré klubíčko. Pak jsem přemýšlela o tom, že ji umístím na jeden z rukávu....a myšlenek se mi rojilo v hlavě hodně...vlastně měl vypadat trošku jinak.
No ale zpět k myšce...nakonec jsem ji vyšila falešným norským vzorem video ZDE
Čekala jsem, že to bude větší hrůza ale šlo to rychle a dobře. Video doporučuju.

Výstřih je tak trošku odvážný :o) ono se naší slečně hodí aby ji nějaký ten jiný svršek...tu ramínko od tílka nebo takněco koukalo :o)))
 

Rukávy ...v červených manžetách...mají skutečné myší díry (viz minulý pletací příspěvek) na Miší palec :o)
 No a co se obrázku týče  si říkám..jestli se naší Mišce vyšitá myš nebude líbit....tak hodně nerada :o))...ale bude se dát vypárat .

Částečně použit návod   Anna Maliszewski s názvem $5 in Paris (další pozitivum...Paris to naše Miška ráda  :o))

Příze: červené a tm. modré merino od Vlnapu.
A modrá příze  (malinko silnější než merino) je novinka Vlniky Galaxie.
Jehlice č. 4,5




6 komentářů:

  1. No ten je výbornej! Ten bych nosila i já, a to mi dávno není 12. :-) Moc se Vám povedl.

    OdpovědětVymazat
  2. Ňuch ňuch..musím i tady :-D..

    OdpovědětVymazat
  3. Svetr je krásný. Určitě bude Miška za hvězdu.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná práce Aranel, příjemná kombinace barev, vyšitá myška pro Mišku nemá chybu.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  5. Ten je krásnej Aranel.
    Takovej originální a neotřelej.
    Míše se bude určitě líbit i s myškou.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  6. Aranelko ty už jsi v pletení velká jednička! Míša z něj bude nadšená ,uvidíš! Ta radost bude velká, převeliká! Protože má tu nejúžasnější babičku!

    OdpovědětVymazat