pondělí 27. června 2016

Na houby

 


 
 
 a nejen ...

 odpoledne letmý pohled "skorozokna", který nelze nemilovat a cesta domů...já do práce

Ač nás bolí z výletů nohy a Pepu i trochu záda, jsme šťastní. A  naše baterie jsou nabité k dalším pracovním výkonům.
 
Doma jsem zjistila..to ten překotný nekoordinovaný páteční odjezd..., že jsem málem zapomněla poděkovat Marcele , která přivezla  krásný dárek z Irska do českých Loun a odtud šaty poslala, protože tentokrát ještě  prostě nezbyl čas na naše setkání.
 Šaty punťatý :o)¨
Marci, ty jsi prostě neskutečná v tom nejkrásnějším slova smyslu.
Ani nevíš jakou mám radost :)
Moc ti děkuji

1 komentář:

  1. Když jsem viděla ty puntaté ,cos vyfotila v Anglii, měla jsem radost, protože tyhle už tu nějakou dobu čekaly pro Tebe. Mrzí mne to nesetkání, ale ono se to jednou povede, věřím tomu! Snad Ti jsou-at se hezky nosí!(když tak vím, žes i šikovná švadlenka, popřípadě si je upravíš dle obrazu svého)

    OdpovědětVymazat