úterý 19. července 2016

Reportáž pro rodiče

 
 první den s prarodiči je třeba řádné zdokumentovat.
Takže spali jsme jako dudci (proč se tomu tak říká...ví někdo ? ) do 8:00
 
 
 








Snídaně: půl krajíčku chleba se sýrem a půl s krůtí šunkou čaj.
Bublalo se a dobře jsme se tím bavili.
Byli jsme se i projít a  podívat  u koníků ale nevzali jsme sebou ani mobil natož foťák.

nalezenec je vyprán a je o něj dobře postaráno
 

 

 
Došla jsem si na kosmetiku...touto krajinou :o)
Svačina: banánový ! jogurt a čokokuličkama čaj.
A usnula...proto jsem šla kus cesty pěšky a to mi bodlo. Vyzvedla mě Jana . Pepa hlídal
 

 Spala a spala...(upletla jsem jeden vroubek na šátku ...už finišuju).... ale nakonec se probudila a vyrazili jsme autem na Horskou Kvildu. A rovnou do lesa
 v lese bylo fajn
Elence se moc líbilo, zahlédli jsme lesní vílu motýlkovou ...stejnou jako má na lahvičce ...fakt !
 A pak  na pozdní oběd u Rankla...guláš s knedlíkem
Tam nejen dobře vaří ale mají krásný green a pěkné prolejzky a houpandy a tak...zřejmě pro budoucí horolezce



 
 Když si Elenka vyhrála dosyta, šli jsme na procházku  k Hamerskému potoku
 obdivovali krásu koní

 a krásu přírody
 cestou  se osvěžili v potoce

 a proběhli
 ke krávám rohatým :o)
ale byly schované...je horký letní den
 a zpět k Ranklovi na nanuka
 a opět si pohrát na  hřiště
 za novými kamarády
 a večer domů. Večeře: polívka od maminky a dva medvědi čaj
 Maminko tu mikinu má Elenka kolem krku aby neměla mokrý pyžámko od vlásků
Elenku jsem v posteli škrábala na zádech...noze...za uchem...usnula asi  ve 21:40. Dobrou

2 komentáře:

  1. Krásně si to užíváte.
    Já doufám, že nám se to s vnoučkem také jednou povede.
    Zatím jezdí jen na víkend 1 x měsíčně.
    Na prázdniny zatím ne.

    OdpovědětVymazat