čtvrtek 22. září 2016

Bandana Cowl

 Mám teď rozpleteno tolik  pletacích projektů jako nikdy.  Ale mihnul se mi tento návod při brouzdání v PC.
A já prostě musela. I když jednou tu už byl

 Tentokrát  jsem použila klubíčko  příze DROPS AIR, které zbylo  z loňského pletení svetrů.

Návod v AJ naleznete   ZDE

Tento Bandana Cowl  je pro naší Mišku.
Ještě zvažuji jestli přišít ten kafíčkový knoflíček napevno nebo ne.
Líbil by se mi i z tenčí příze. Jen tak třeba do košile.
 
Taky jsem chtěla psát o tom jak jsem se bála. A strachy nespala. Ale prošla jsem a můžu zase zítra do práce. Úleva tu je. Hurá  
 
A co večer ?
  Sešly se tetky pletky.
Ač jen čtyři , nebo právě proto,  bylo setkání moc fajn. 


5 komentářů:

  1. Kamarádka po mě chce nákrčník a já vymýšlela, jakou vlnu na to použít a přesně ta air mě napadla! Tak děkuji za potvrzení domněnky :o) A musím říct, že konkrétně tenhle nákrčník se mi líbí víc z té air než ten předchozí... ta "neučesanost" mu moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  2. Dobré ráno,
    nákrčník je super, chtěla jsem se do něj také pustit, jen malinko tápu v návodu. Prosím o pomoc - vysvětlení zkratky S2KPO - nějak jsem ji nenašla na netu nebo neumím hledat.
    Děkuji Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z levé jehlice přetáhnout "hladce" dvě oka. Třetí uplest a ty dvě přes něj přetáhnout

      Vymazat