pondělí 21. listopadu 2016

Jen pro sebe

vybrala barvy.
Došla si k paní doktor. Nechci a nemůžu čekat až bude hůř. 
(po mém vzoru vyrazil stejným směrem i pan Pepa. KONEČNĚ. Prostě chlap)
Uvařila polévku a upekla kuře. To nejen pro sebe.
Odpočívala.
A s chutí  zahájila projekt.
Snad  mi barevná hučka zlepší náladičku.
Jestli ne mně, tak nějakému kolemjdoucímu.
V poslední době, je těch nenaložených lidí v okolí nějak moc.
 
Venku krásná mlha. Miluju to.
 
Holy zítra na operaci nejde.
 

5 komentářů:

  1. Barvičky jsou krásné a čepice bude nádherná. Já na barevné čepice nějak nemám odvahu a vlasně ony by ani k mému koskovanému kabátu nešli takže jsem věrná černé nebo šedívé. No ale možná by to chtělo zmněnu, možná by to chtělo nějakou barevnou čepičku. Asi se odvážu a budu se inspirovat a k černé zimní bundě si upletu něco barevnějšího.
    Krásné pletení Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teri já čepice vlastně vůbec nenosím ale ráno před pátou když běžím na bus, tak se hodí :o)) A já mám zimní bundy i kabáty buď v černé nebo lepším případě šedé barvy, takže chce to trošku barevný odvaz :o))

      Vymazat
  2. Krásné barvy,milé počtení.Určitě bude hezká čepička někomu vhod :)
    Hezký den od nás přeji.
    Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni děkuji. Taky myslím, když ne já, tak jedna z holčiček. A že je máme v rodině čtyři, takže ladem ležet myslím nebude :o) I tobě pohodou protkaný den !

      Vymazat
  3. Jakou měla mít operaci Holynka ? Nějak mi to uteklo :-(

    OdpovědětVymazat