čtvrtek 12. ledna 2017

Bude nová

 čepice.
V životě jsem neměla tolik čepic. Jako dítě si pamatuji dvě.
Později mi hlavu pokrývala dlouhovlasá hříva. Později polodlouhá.
No a před pár lety jsem poznala co je to zánět dutin...punkce...
Takže jsem hodná a  čepice nosím.
Mám ráda takové pohodlné hučky. Zmijovky.
Ty nejlepší navrhuje a plete Kate Davies.
Mám v plánu si uplést všechny, které navrhla.
A některé si i zopakuju.

Dnes mi pomáhal  manžel. On je takový podporovač a já si nechávám od něj moc ráda radit co se týká kombinace barev. Chlapi vidí barvy jinak...jsem zjistila :o)
Dnes mi pomohl vyrobil kolečka, které poslouží na výrobu knoflíku ZDE
 A dnes jsme měly pletařské setkání.

 sešlo se nás příjemných šest ....a....

.... František :o)


2 komentáře:

  1. Aranelka nádherná kombinácia farieb biela, šedá, okrová. A tie gombíky nemajú chybu. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem čepice ještě nikdy nezačala nosit. Že by už byl čas? Ty tvoje jsou krásné.

    OdpovědětVymazat