sobota 7. ledna 2017

Caller Herrin


čepice.

Projekt zahájen loni a dokončen letos.

V tomto mrazivém počasí jich není dost.
Ve čtvrtek večer  jsem ji dopletla, vyprala ...nedočkavá v pátek ráno narazila na hlavu ...nedoporučuji !!!


Návod aneb pattern naleznete a koupíte  na Ravelry pod stejným názvem.
Jeho tvůrkyně  Kate Davies . Příze Soft Donegal ve třech barvách.
Spotřeba 60g.
foto rubu
ukončení...
opět nahodila oka a upletla  I-cord ...aneb takový copánek na závěr

Měla jsem v plánu si vystavět svého soukromého sněhuláka...a to ještě možná udělám...a dát mu čepici na hlavu a nafotit tak ...a ..a nějak jsem utahaná....pohodlná...třeba zítra ...zatím takto.



Včera večer jsem si zajela na počtu pro další klubíčka...ty Vánoce u nás pořád ještě nekončí !

Ještě pořád u nás čekají dárky na vyzvednutí. A my se těšíme na ty rozzářené oči.
Jenže tento dárek je můj teda. A Nela zvědavá k tomu :o)

 Na poště....už po druhé jsem si nechala balík poslat na provozovnu, nebo balík do vlastních rukou nám tu  v Praze nefunguje. Vždy to skončí zprávou v kastlíku...adresát nezastižen. I když sedíte doma s ušima nataženýma jestli nezazvoní pošťák. Stěžovat si nemá smysl. No.
Tentokrát prostě ta počta a balík tam. Komunikace SMS super. Jeden den odesláno a druhý k vyzvednutí. Z práce tam běžím a těším se. Vytisknu si pořadové číslo...přede mnou tři lidi, říkám si dobrý...za mnou dalších jedenác-dvanáct kusů lidí...všichni odbaveni a já pořád čekám...nakonec jsem se dočkala...číslo 582...hrnu se k okénku tam krásná rusovláska...štěkne "občanku!"...dám žejo... krasavice odměřeně..."pro vás tu nic  nemám"...zachovám klid a ukazuju text sms zprávy v mobilu..."jo tak to jo" ...přinese balík...podepíšu...beru a mizím...do blízké cukrárny na mátový čaj a chlebíček.
I tak ..poštu teda chválím....no

6 komentářů:

  1. Proste nádhera, aj farby aj prevedenie, moc, moc!
    Pa, krásny rok 2017!

    OdpovědětVymazat
  2. Jako vždy úchvatné pletení, klobouk dolů, trochu mně to vždy nakopne k nějakému pletení alespoň pro vnučku, /ale AJ mně vždy odradí/ a ty měsíčky mňau, můžete se s námi podělit o recept:-), pohodové mrazivé dny Iva

    OdpovědětVymazat
  3. To je tak krásná čepice a to jsou tak krásné barvy! A to je tak zlotřilá pošta :-) U nás právě tak: do kastlíku cedulku, k tomu sms a mail, že adresát nezastižen, přestože jsme nedočkavě popocházeli kolem oken. Standardní situace. A teď nám ztratili balík do Anglie a lhůta k vyřízení reklamace jsou DVA měsíce. Za tu dobu by balík došel pěšky až na konec galaxie :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Klobouk smekám :o). Nechcete ji místo na sněhuláka narazit na hlavu mně ? Já bych to brala - je nádherná!!
    Alena

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera - a ten rub - smekám :-)

    OdpovědětVymazat