pátek 21. července 2017

Moustiers Sainte Marie

 Po vydatné snídani a ochutnávce levandulového medu jsme řešili dilema dnešního dne.
Tour de France.
Sledujeme vždy z pohodlí domova v TV a říkáme si, kdyby byla možnost se postavit  k silnici a fandit, tak to uděláme.
Jenže počasí ryze letní nás od naši lákavé myšlenky odradí.
Nakonec se rozhodneme fandit  z pláže :o)


 Odpoledne postupně mizí sluníčko z oblohy ...
 ...vydáme se na výlet.... cestu do vesnice Moustier Sainte Marie....
 .... cestou levandulová pole Valensole....místy ještě v plném květu. O kus dál pole se sklízí nebo už  jen se zelenými výhonky, ovšem vůně omamná se kterou roznáší svěží větřík po okolí...




 ...z jedné strany levandulová pole a z druhé  Lac Verdon...


 Dnes se nám povedlo dobře zaparkovat auto a můžeme začít naši dnešní pouť...


...pěkně nahoru až ke kapličce  Notre dame de Beauvoir...moc ráda bych někdy v budoucnu absolvovala stezku v noci....nezbývá než věřit, že nějaké příště bude :o)








 ....poutníčci....


 ..a jsme nahoře...
 ...pokaždé se stane malý zázrak...ač je zde turistů jako máku, tak se nám povede pár minut pobýt v kapli samotným...zameditovat, je to tu tak snadné že meditují i ti, co "normálně" nemeditují :o)...


 ...a opět cesta dolů....




 ...symbol zázraku je zlatá hvězda...vidíš ?...
 ...už jo ?....








 ...a ještě jednou hvězdička...

 ...ve vesnici se nacházejí krásné kavárny...
 ...obchůdky ...


Mám natočené i krátké video...kdo by odolal vodopádu uprostřed vesnice ...ale než to všechno postahuju může se případný zájemce kochat třeba zde
 Původně jsme chtěli zůstat na večeři...protože mušle v hlubokých talířích ve tvaru bílého člunu .... ale můj muž ,,,zřejmě osvěžen pobytem v kapli...dostal ještě jeden romantický nápad.
Ten ale v dalším příspěvku...i tak je zde fotek jako máku :o)))

3 komentáře:

  1. Bože můj,to jste mi připoměli tu krásu
    Byli jsme tam na motorce, úžasný obchůdky, krajina.Koupila jsem si tam jejich malované květináče a nádhernou halenu.Tu hvězdu už si taky vzpomínám a lány levandule všude a ta nádherná vůně a barva.Manžel mi musel u všech polích stavět a já si kecla na zadek mezi řádky a štěstím jsem se rozbulela.Příští rok místo Holandska šupajdíme do Provance.Děkujuuuu za připomenutí,krásné fotky.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino na motorce bych to nedala :o)) Dovolená v Provence je báječná a nezapomenutelná !

      Vymazat
  2. My jsme byli s obytným autem a motorku jsme vezli na vozíku za ním.Já bych to na motorce taky nedala, bojím se.Martina

    OdpovědětVymazat